dimecres, 29 d’abril del 2015

Un llibre gratis en agraïment al Sant Jordi que m'heu regalat. Gràcies!

Mala llet en pols i de franc!

Teniu fins dissabte dia 2 per descarregar-vos el llibre.

Mala llet en pols; aforismes i microcontes
Recull d'aforismes i microcontes; 2015 <amazon>

Aquest Sant Jordi ha estat per a mi el millor de la història amb diferència, sobretot pel nou públic que m’ha descobert, les desvirtualitzacions i el reconeixement de moltes persones que fa anys que em seguiu.
Estic feliç, doncs, i en agraïment us vull regalar el llibre electrònic Mala llet en pols, que recull els gairebé 400 aforismes que he escrit i publicat fins ara a Llibres Artesans.
Trobo que és un bon moment per reivindicar l’aforisme com a gènere literari irreverent i trencador, en oposició al buidatge de contingut i a l’adequació a allò establert al que se sotmet a les xarxes socials a la recerca dels “likes”.
També és un bon moment per reivindicar els llibres electrònics sense DRM. No podem acceptar llibres que no permetin fer el mateix que un llibre en paper, com per exemple deixar-lo llegir a les amistats, i així els publico, en conseqüència, en digital: sense restriccions de cap tipus. Aquesta versió del Mala llet en pols la podreu llegir en qualsevol dispositiu (PC, tauleta tàctil, smartphone android, iphone...) i la podeu convertir al format que necessiteu amb programari lliure com ara Calibre.
I finalment m’agradaria reivindicar de nou que tots els llibres impresos haurien de tenir una versió digital. La raó és molt simple: milers de persones amb problemes visuals (col·lectiu del que he format part durant uns anys), poden llegir gràcies a la capacitat dels lectors electrònics d’augmentar la lletra fins a mides enormes, i també a la possiblitat d'emprar programes de lectura de veu. La meva missió és que tots els Llibres Artesans tinguin versió digital, i si ho puc fer jo pot fer-ho qualsevol editorial.
I ara si, després de tantes reivindicacions i si m’accepteu el regal d’agraïment, aquí el teniu, gratis fins el dia 2. A partir de llavors tornarà a costar 1,99€, un preu simbòlic que cobreix les hores de maquetació (és força innovador en aquest aspecte!), i que permet també el microfinançament del projecte Llibres Artesans de manera senzilla i efectiva.
Moltes gràcies i fins la propera celebració!
Ferran.